M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Nowa identyfikacja wizualna DPD

Katarzyna Kacprzak | 31 marca 2015, 06:00

Za kompleksowy rebranding odpowiada agencja Lippincott, na bazie typografii zaprojektowanej przez grafika Hannesa von Döhrena.

 

Wszystkie spółki grupy GeoPost, do której od niedawna należą także DPD Polska i Siódemka SA, zostały objęte międzynarodową marką DPDgroup. Za tą zmianą idzie również ujednolicenie nazewnictwa i elementów wizualnych marki w całej Europie.

W nowym logotypie pojawia się symbol kostki kojarzony z DPD, tym razem w czerwonym kolorze, nazwa firmy została zapisana małymi, a nie dużymi literami. Z uproszczonego znaku zniknął teraz kolor czarny. Za kompleksowy rebranding odpowiada agencja Lippincott, na bazie typografii zaprojektowanej przez grafika Hannesa von Döhrena. Główne hasło marki zostało przekształcone z „In Time with Business” na „Your Delivery Expert”. Zmiana identyfikacji obejmuje oznakowanie wszystkich elementów działalności biznesowej DPD, m.in. zewnętrznych i wewnętrznych depotów, samochodów, uniformów oraz strony internetowej. Nowy wizerunek jest również deklaracją ściślejszej integracji pomiędzy podmiotami koncernu pod nazwą DPDgroup.

Czytaj więcej na temat: , , , ,