M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wystartował polski sklep internetowy H&M

Tomasz Wygnański | 31 marca 2015, 06:00

Druga co do wielkości światowa sieć odzieżowa rozpoczyna sprzedaż online na naszym rynku.

Wystartował polski sklep marki H&M. Produkty do polskich konsumentów są wysyłane z centrum logistycznego z zagranicy. Przesyłka kurierska kosztuje niecałe 6 zł, a zwrot tą samą drogą niecałe 4 zł. Obecnie nie ma możliwości odbioru produktów w sklepie stacjonarnym lub zwrotu w sklepie stacjonarnym. Online dostępna jest zarówno odzież, jak i wyposażenie wnętrz serii H&M Home. Szczegóły ewentualnego wsparcia nie są znane. 

Dotychczas sprzedaż online marki H&M była dostępna na 13 rynkach, w br. sklepy online pojawią się oprócz Polski na siedmiu kolejnych krajach. 

Sprzedaż H&M w Polsce wzrosła w ub.r. o 12 proc., liczona w złotych, i 17 proc., liczona w koronach szwedzkich. Polska jest obecnie dwunastym co do wielkości rynkiem tego detalisty w Europie ze sprzedażą na poziomie 3,7 mld koron szwedzkich, czyli około 1,6 mld zł. H&M miał pod koniec ub.r. 140 sklepów, 19 z nich przybyło właśnie w roku 2014. Detalista zapowiada też, że będzie u nas rozwijał sklepy swojej bardziej luksusowej marki COS & Other Stories. 

Największy konkurent H&M – firma Inditex i jej marka Zara – zaczął sprzedaż online w Polsce w 2013 r.

Czytaj więcej na temat: , ,