M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Paola startuje z kampanią

Katarzyna Woźniak | 31 marca 2015, 06:00

Marka syropów firmy Hoop z kampanią wiosenną.

Startuje nowa kampania syropów owocowych Paola z portfolio Hoop Polska, która jest właścicielką takich marek, jak Hoop Cola i Jupik. Działania wystartują 1 kwietnia pod hasłem "A Ty? Na który smak masz dzisiaj ochotę?”. Działania promocyjne będą podzielone na dwa etapy w telewizji oraz prasie.

Pierwszy etap kampanii syropów Paola zaplanowano na okres od 1 kwietnia do 7 czerwca br. W tym czasie marka będzie wspierana 10-sekundowym spotem reklamowym, emitowanym na antenach stacji TVP, TVN, Polsat, a także na kanałach tematycznych grup Premium TV, Polsat Media, IDM oraz TVP. Celem tegorocznych działań jest zaprezentowanie konsumentom oferty smakowej syropów marki Paola, które w portfolio liczą 15 wariantów.
Na wrzesień zaplanowana jest druga odsłona kampanii telewizyjnej, w której to marka Paola będzie sponsoringowym partnerem prognozy pogody w telewizji TVN.
Przez cały rok marka wspierana będzie kampanią prasową, zogniskowaną na tytuły prasy poradnikowej, cookingowej, kobiecej oraz TV-guide’y.

Za kreację kampanii telewizyjnej odpowiedzialna jest agencja Hand Made, kampanii prasowej PND i A2 Studio, a za zakup mediów odpowiada Havas Media.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , , ,