Zagranica

Leagas Delaney zajmie się obsługą paneuropejskiego projektu dla Saaba

Agencja reklamowa Leagas Delaney zwyciężyła w przetargu na obsługę paneuropejskiej kampanii reklamowej wprowadzającej na rynek nowy model samochodu Saab 9-3...

Agencja reklamowa Leagas Delaney zwyciężyła w przetargu na obsługę paneuropejskiej kampanii reklamowej wprowadzającej na rynek nowy model samochodu Saab 9-3 z silnikiem Diesla. Do tej pory za projekty reklamowe tej marki odpowiadały agencje reklamowe Lowe Brindfors (w planowanej kampanii odegra jedynie rolę wspierającą) z siedzibą w Sztokholmie oraz Enjoy Paris. Zmiana dotycząca obsługi marki wynika ze strategii koncernu General Motors, do którego należy Saab, zgodnie z którą za wsparcie reklamowe dla każdego nowego modelu samochodu z portfolio odpowiada agencja wyłoniona w drodze przetargu. Reklamy telewizyjne przygotuje włoski oddział Leagas Delaney (opiekę kreatywną obejmie sam Tim Delaney, creative director i prezes agencji), natomiast za kreację plakatów będzie odpowiadać Lowe Brindfors. (“BrandRepublic”)