M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

W IPG powstaje Mediabrands Studio

Maciej Florek | 1 kwietnia 2015, 06:00

Na czele działu akcji niestandardowych stanęła Monika Wójcicka.

Mediabrands Studios to nowa komórka odpowiedzialna za branded content i niestandardowe rozwiązania mediowe, działająca na rzecz klientów domów mediowych w ramach grupy IPG Mediabrands (UM, Initative, BPN i U2 Media).

Na jej czele stanęła Monika Wójcicka, która objęła stanowisko head of Mediabrands Studios, do tej pory odpowiedzialna za działania niestandardowe w domu mediowym UM.

Monika Wójcicka, head of Mediabrands Studios, z mediami związana jest od 2006 r. Specjalizuje się głównie w tworzeniu i realizacji niestandardowych projektów, których celem jest dotarcie do różnych grup konsumentów. Od siedmiu lat zajmuje się lokowaniem produktów w różnych typach mediów, prowadzeniem crossmediowych kampanii i tworzeniem ofert specjalnych.

Czytaj więcej na temat: , , , , , ,