Zagranica

JCDecaux i NBC Universal utworzyły joint venture

Firma reklamy zewnętrznej JCDecaux i koncern mediowy NBC Universal utworzyły spółkę NBCDecaux. Nowa firma ma się zająć przygotowaniem oferty kontraktu...

Firma reklamy zewnętrznej JCDecaux i koncern mediowy NBC Universal utworzyły spółkę NBCDecaux. Nowa firma ma się zająć przygotowaniem oferty kontraktu dotyczącego administrowania reklamą na meblach miejskich w Nowym Jorku (chodzi m.in. o reklamę na przystankach komunikacji miejskiej i publicznych toaletach). Udziały w joint venture w 70 proc. należą do JCDecaux, a w 30 proc. do NBC Universal. Swoją propozycję współpracy nowa spółka ma złożyć do New York City Department of Transportation. Według Boba Wrighta, prezesa i CEO NBC Universal, połączenie specjalizacji obu firm z zakresu in-home advertising i out-of-home advertising sprawi, że joint venture zaoferuje reklamodawcom produkt najwyższej jakości. (“BrandRepublic”)