M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Getin Bank przygotował harcerzom puszki do kwestowania z terminalami kartowymi

Maciej Burlikowski | 1 kwietnia 2015, 06:00

W akcję zaangażowana była także agencja 180heartbeats + Jung v. Matt.

Getin Bank i agencja 180heartbeats + Jung v. Matt przygotowały innowacyjne rozwiązanie dla Związku Harcerstwa Polskiego: elektroniczne puszki do kwestowania, wyposażone w terminal do płatności zbliżeniowych. Dzięki nim harcerze będą mogli zbierać datki nie tylko w gotówce, ale także poprzez wygodną płatność kartą. Akcja pod hasłem ”Zbliż wakacje” potrwa aż do lata – harcerze będą w niej zbierać pieniądze na wakacyjne obozy. W pomoc ZHP włączyło się pro bono aż dziesięciu polskich designerów – przygotowali wyjątkową edycję 10 innowacyjnych puszek, nawiązujących graficznie do harcerskich motywów. Za koncept kreatywny projektu odpowiadają Getin Bank i agencja agencja 180heartbeats + Jung v. Matt , która zrealizowała także część graficzną i produkcyjną oraz stronę www.zblizwakacje.pl. Partnerami kampanii są: Polskie ePłatności, Blue Media, Lunapark, 3D – Openmind i Melting Pot. Za działania PR odpowiada agencja Rc2.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , ,