M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Żywiec Zdrój z nowymi etykietami i konkursem

Katarzyna Woźniak | 2 kwietnia 2015, 06:00

Linia Smako-Łyk prezentuje się w nowej odsłonie. Za koncept kreatywny i realizację konkursu "Pokaż Swoją Owocową Stronę" odpowiada agencja VML Polska, natomiast zakupem mediów zajął się MediaCom.

Firma Żywiec Zdrój (Danone) zmienia etykiety swoich wód z linii Smako-Łyk. Teraz produkty dostępne są w opakowaniach z nowymi etykietami. Zmienia się nie tylko szata graficzna, ale także sposób komunikacji. Wprowadzeniu nowych etykiet towarzyszy konkurs "Pokaż Swoją Owocową Stronę”, który potrwa od 1 do 29 kwietnia br. Aktywacja jest kontynuacją kampanii promującej Owocową Stronę Żywiec Zdrój, czyli napojów stworzonych na bazie niegazowanej wody źródlanej połączonej ze smakiem owoców.

Każdy smak z portfolio produktów Żywiec Zdrój Smako-Łyk otrzymał nową, kolorową grafikę i nową nazwę. Obok znanych już konsumentom słonecznej brzoskwini i zmysłowej wiśni pojawiły się też zakręcona cytryna, tajemnicza malina, figlarne zielone jabłko i szalona truskawka.
Wprowadzeniu nowych etykiet towarzyszy konkurs "Pokaż swoją owocową stronę”, poprzez który Żywiec Zdrój chce zachęcać do dzielenia się swoimi pasjami. Dzięki specjalnej aplikacji każdy uczestnik zabawy będzie mógł stworzyć unikatową animację prezentującą jego pasję, a następnie podzielić się nią ze znajomymi za pośrednictwem portalu Facebook lub mailem.
Aby wziąć udział w zabawie, wystarczy wgrać zdjęcia prezentujące hobby (z konta w Facebooku, portalu Instagram lub bezpośrednio z dysku komputera) oraz odpowiedzieć na pytanie „Jak chcesz rozwinąć swoją pasję? Jak możemy Ci pomóc w jej realizacji?”.
Na autorów trzech najciekawszych odpowiedzi czekają nagrody - realizacja marzenia związanego z pasją o wartości do 10 tys. zł każda. Aplikacja "Pokaż Swoją Owocową Stronę” oraz zasady i regulamin konkursu dostępne są na stronie www.owocowastrona.pl.
Za koncept kreatywny i realizację konkursu "Pokaż Swoją Owocową Stronę” odpowiada agencja VML Polska, natomiast zakupem mediów zajął się MediaCom.

Czytaj więcej na temat: , , , , ,