Rusza nowa kampania telewizyjna marki Kropla Beskidu z portfolio Coca-Coli. Jest utrzymana w bardziej nowoczesnym i ekologicznym tonie. Kampania sugeruje, że wybór wody to także wybór wartości stojących za marką. Obok telewizji spot pojawi się w internecie, m.in. YouTube, Ipla i TVN Player. Komunikacja obywa się także za pomocą POS i OOH, na stronach WWW i profilach społecznościowych marki.
– Tegoroczna intensywna i różnorodna kampania Kropli Beskidu to mocny sygnał, że marka chce walczyć o wysoką pozycję na rynku. Nowe pozycjonowanie i nowy film wizerunkowy niewątpliwie zwrócą uwagę odbiorców. Oprócz kampanii telewizyjnej i digitalowej zaskoczymy konsumentów nową komunikacją w punktach sprzedaży i na outdoorze – mówi Damian Podawca, marketing manager Kropli Beskidu w Coca-Cola Poland Services.
Kreację adaptowała agencja McCann Worldgroup. Przygotowaniem POS zajęła się agencja Fortis. Planowanie i zakup mediów zrealizował MediaCom, wsparcie digital – Next, komunikacja PR – agencja RC2.