Kraj

Nowy wizerunek i kampania Kropli Beskidu

Komunikacja "Czysta strona życia" jest utrzymana w nowocześniejszym niż dotychczas tonie.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FnixteX2Ce3g%22%7D
Rusza nowa kampania telewizyjna marki Kropla Beskidu z portfolio Coca-Coli. Jest utrzymana w bardziej nowoczesnym i ekologicznym tonie. Kampania sugeruje, że wybór wody to także wybór wartości stojących za marką. Obok telewizji spot pojawi się w internecie, m.in. YouTube, Ipla i TVN Player. Komunikacja obywa się także za pomocą POS i OOH, na stronach WWW i profilach społecznościowych marki. 

– Tegoroczna intensywna i różnorodna kampania Kropli Beskidu to mocny sygnał, że marka chce walczyć o wysoką pozycję na rynku. Nowe pozycjonowanie i nowy film wizerunkowy niewątpliwie zwrócą uwagę odbiorców. Oprócz kampanii telewizyjnej i digitalowej zaskoczymy konsumentów nową komunikacją w punktach sprzedaży i na outdoorze – mówi Damian Podawca, marketing manager Kropli Beskidu w Coca-Cola Poland Services.

Kreację adaptowała agencja McCann Worldgroup. Przygotowaniem POS zajęła się agencja Fortis. Planowanie i zakup mediów zrealizował MediaCom, wsparcie digital – Next, komunikacja PR – agencja RC2.