Kraj

Rusza kampania Warki Radler

Spot przygotowała agencja Just, produkcją zajęło się studio Film Produkcja, a media zaplanował i zakupił dom mediowy MediaVest (SMG).

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FPdi2FE6gQVc%26feature%3Dyoutu.be%22%7D
Grupa Żywiec, drugi na rynku po Kompanii Piwowarskiej producent piwa m.in. pod marką Warka, rusza z kampanią telewizyjną jej wariantu Warka Radler Cytryna 2 proc. 15-sekundowe spoty będą emitowane w kanałach ogólnopolskich i tematycznych.

Spot przygotowała agencja Just, produkcją zajęło się studio Film Produkcja, media zaplanował i zakupił dom mediowy MediaVest (SMG). Działania digital prowadzi agencja HyperCrew, BTL agencja Men at Work.

Warka Radler, wprowadzona na rynek w 2012 r., niemal od początku jest liderem kategorii, a w 2014 r. zdobyła ponad 50 proc. udziałów w rynku (dane: Grupa Żywiec za Nielsen – Panel Handlu Detalicznego, udziały wolumenowe, w okresie YTD XII 2014 w kategorii radlerów), co w praktyce oznacza, że w 2014 r. polscy konsumenci wypili więcej Warki Radler niż wszystkich pozostałych radlerów łącznie.

Obecnie dostępne są trzy warianty radlerów Warki: cytrynowy i jabłkowy (2 proc.) oraz bezalkoholowy. Producent zapowiada, że niebawem wprowadzi kolejny wariant smakowy.