Grupa Żywiec, drugi na rynku po Kompanii Piwowarskiej producent piwa m.in. pod marką Warka, rusza z kampanią telewizyjną jej wariantu Warka Radler Cytryna 2 proc. 15-sekundowe spoty będą emitowane w kanałach ogólnopolskich i tematycznych.
Spot przygotowała agencja Just, produkcją zajęło się studio Film Produkcja, media zaplanował i zakupił dom mediowy MediaVest (SMG). Działania digital prowadzi agencja HyperCrew, BTL agencja Men at Work.
Warka Radler, wprowadzona na rynek w 2012 r., niemal od początku jest liderem kategorii, a w 2014 r. zdobyła ponad 50 proc. udziałów w rynku (dane: Grupa Żywiec za Nielsen – Panel Handlu Detalicznego, udziały wolumenowe, w okresie YTD XII 2014 w kategorii radlerów), co w praktyce oznacza, że w 2014 r. polscy konsumenci wypili więcej Warki Radler niż wszystkich pozostałych radlerów łącznie.
Obecnie dostępne są trzy warianty radlerów Warki: cytrynowy i jabłkowy (2 proc.) oraz bezalkoholowy. Producent zapowiada, że niebawem wprowadzi kolejny wariant smakowy.