M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Rusza kampania Warki Radler

Maciej Burlikowski | 2 kwietnia 2015, 06:00

Spot przygotowała agencja Just, produkcją zajęło się studio Film Produkcja, a media zaplanował i zakupił dom mediowy MediaVest (SMG).

Grupa Żywiec, drugi na rynku po Kompanii Piwowarskiej producent piwa m.in. pod marką Warka, rusza z kampanią telewizyjną jej wariantu Warka Radler Cytryna 2 proc. 15-sekundowe spoty będą emitowane w kanałach ogólnopolskich i tematycznych.

Spot przygotowała agencja Just, produkcją zajęło się studio Film Produkcja, media zaplanował i zakupił dom mediowy MediaVest (SMG). Działania digital prowadzi agencja HyperCrew, BTL agencja Men at Work.

Warka Radler, wprowadzona na rynek w 2012 r., niemal od początku jest liderem kategorii, a w 2014 r. zdobyła ponad 50 proc. udziałów w rynku (dane: Grupa Żywiec za Nielsen - Panel Handlu Detalicznego, udziały wolumenowe, w okresie YTD XII 2014 w kategorii radlerów), co w praktyce oznacza, że w 2014 r. polscy konsumenci wypili więcej Warki Radler niż wszystkich pozostałych radlerów łącznie.

Obecnie dostępne są trzy warianty radlerów Warki: cytrynowy i jabłkowy (2 proc.) oraz bezalkoholowy. Producent zapowiada, że niebawem wprowadzi kolejny wariant smakowy.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , ,