Kraj

Appetita "adwokatem diabła"

Marka z portfolio firmy Colian z product placementem w programie "Piekielny Hotel".

W wiosennych ramówkach stacji telewizyjnych marka Appetita (Colian) ponownie zaznacza swoją obecność. Producent przypraw ulokował produkty w pierwszym sezonie programu “Piekielny Hotel”, którego premierowe odcinki stacja TVN emituje w każdą niedzielę o godzinie 18:00. W ostatnim odcinku Małgorzata Rozenek razem z ekspertami zawitała do hotelu Granada w Ostrowie Wielkopolskim.
Gospodyni programu Małgorzata Rozenek wraz z grupą specjalistów – między innymi z ambasadorem marki Appetita szefem kuchni Adamem Chrząstowskim, odwiedza hotele i pensjonaty w całej Polsce, by pomóc przedsiębiorcom w odbudowie podupadającej działalności.
Za kampanię reklamową odpowiadają dom mediowy Universal McCann oraz agencja reklamowa GonnaBe.

Appetita jest również sponsorem programu “Top Chef” (Polsat) i pojawia się w programie Ewy Wachowicz (MMP24 z 1 kwietnia).