M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Apetina z "dobrze skomponowaną" kampanią

Katarzyna Woźniak | 2 kwietnia 2015, 06:00

Startują wiosenne działania komunikacyjne Arla Foods. Za przygotowanie strategii i kreacji oraz realizację działań odpowiada agencja XConcept, za zaplanowanie i zakup mediów - dom mediowy Carat Polska.

Startuje kampania reklamowa serków Apetina z portfolio Arla Foods. Działania realizowane są pod hasłem "Dobrze się komponuje". W tym roku komunikacja  obejmie telewizję, prasę oraz internet, w tym blogosferę.

W kampanii telewizyjnej wykorzystano sponsoring popularnych programów stacji TVN, m.in. "Kuchenne rewolucje", "Dzień dobry TVN" czy "Na Wspólnej" oraz wybranych pozycji o tematyce poradnikowo-kulinarnej na kanałach Premium TV (przede wszystkim TVN Style oraz Kuchnia +). Ponadto w ramach kampanii Apetina po raz pierwszy w historii stacji TVN Style użyto niestandardowego formatu reklamowego - tzw. bumpera, będącego połączeniem materiału klienta wraz z planszą reklamową.
Spoty będą przekierowywać na stronę przepisnaweekend.pl, na której właśnie pojawiły się wiosenne przepisy. Kampania w internecie będzie dodatkowo wsparta działaniami contentmarketingowymi w sekcjach kulinarnych w portalach onet.pl, wp.pl, polki.pl i gotujmy.pl.  

Arla chce pokazać konsumentom, że serki kremowe pasują nie tylko do kanapek, ale także do gotowania. Arla chce w tym roku rozszerzyć komunikację o serki śródziemnomorskie i pokazać, że produkty Apetina mogą być źródłem inspiracji kulinarnych. Rozpoczynająca się kampania serków kremowych Apetina Tapas i India oraz nowości - serka śródziemnomorskiego Apetina Czerwona Papryka i Chilli ma charakter wizerunkowy. W drugiej połowie kwietnia marka rusza z aktywacjami wspierającymi sprzedaż.

Za przygotowanie strategii i kreacji oraz realizację działań odpowiada agencja XConcept, za zaplanowanie i zakup mediów - dom mediowy Carat Polska.