Wczoraj wystartowała nowa odsłona kampanii reklamowej farby Śnieżka Satynowa. Komunikacja stanowi kontynuację ubiegłorocznych działań i podkreśla główne atrybuty produktu: wyjątkową odporność na szorowanie i usuwanie zabrudzeń.
Oś działań komunikacyjnych kampanii stanowi główny benefit Śnieżki Satynowej, czyli, jak przekonuje firma, 5 razy wyższa odporność na szorowanie na mokro od farb lateksowych odpornych na mycie (według normy PN-C-81914).
Spoty kampanii będzie można zobaczyć w trakcie całego sezonu remontowo-budowlanego w dwóch odsłonach. Spot “Testerzy” pokazuje odporność ścian pomalowanych Śnieżką Satynową w starciu z “małym żywiołem”. W filmie “Kolorowe wnętrza” zobaczymy natomiast bogatą paletę kolorów, dziecinną łatwość malowania farbą Śnieżka Satynowa, jak również jej wyjątkową odporność na wielokrotne mycie.
Prowadzone w szerokim zakresie działania promocyjno-reklamowe kampanii obejmą największe stacje telewizyjne, m.in. TVP1, Polsat czy TVN, czołowe tytuły prasy budowlanej i wnętrzarskiej oraz internet – kanał YouTube, wiodące witryny budowlane i portale informacyjne.
Za kreację kampanii odpowiada Grupa Eskadra. Zakupem mediów zajął się Initiative Media Warszawa.