Kraj

Wystartowała kampania reklamowa Śnieżki Satynowej na rok 2015

Komunikacja kontynuuje strategię ubiegłorocznych działań.

Wystartowała kampania reklamowa Śnieżki Satynowej na rok 2015
Wczoraj wystartowała nowa odsłona kampanii reklamowej farby Śnieżka Satynowa. Komunikacja stanowi kontynuację ubiegłorocznych działań i podkreśla główne atrybuty produktu: wyjątkową odporność na szorowanie i usuwanie zabrudzeń.

Oś działań komunikacyjnych kampanii stanowi główny benefit Śnieżki Satynowej, czyli, jak przekonuje firma, 5 razy wyższa odporność na szorowanie na mokro od farb lateksowych odpornych na mycie (według normy PN-C-81914).
Spoty kampanii będzie można zobaczyć w trakcie całego sezonu remontowo-budowlanego w dwóch odsłonach. Spot “Testerzy” pokazuje odporność ścian pomalowanych Śnieżką Satynową w starciu z “małym żywiołem”. W filmie “Kolorowe wnętrza” zobaczymy natomiast bogatą paletę kolorów, dziecinną łatwość malowania farbą Śnieżka Satynowa, jak również jej wyjątkową odporność na wielokrotne mycie.
Prowadzone w szerokim zakresie działania promocyjno-reklamowe kampanii obejmą największe stacje telewizyjne, m.in. TVP1, Polsat czy TVN, czołowe tytuły prasy budowlanej i wnętrzarskiej oraz internet – kanał YouTube, wiodące witryny budowlane i portale informacyjne.
Za kreację kampanii odpowiada Grupa Eskadra. Zakupem mediów zajął się Initiative Media Warszawa.