M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Lord Sommersby częstuje wiosną

Katarzyna Woźniak | 7 kwietnia 2015, 06:00

Marka z portfolio Carlsberga poszerza się o wariant o smaku kwiatu bzu i limonki.

Somersby, marka z portfolio Carlsberga, miks piwa i napoju owocowego, poszerza portfolio o wariant Eldeflower o smaku bzu i limonki. Wariant dołącza do istniejących na rynku smaków Somersby Apple i Somersby Blackberry.
Napoje dostępne są w puszce o pojemności 500 ml w cenie 4,49 zł i w butelce o pojemności 400 ml w sugerowanej cenie detalicznej 4,49 zł.

Firma podczas wprowadzania wariantu Blackberry prowadziła akcję samplingową wśród blogerów. Wówczas rozesłała pakiety samplingowe do 70 blogerów. Podczas launchu produktu Eldeflower firma nawiązała współpracę ze stu blogerami kulinarnymi, modowymi, kulturalnymi i technologicznymi, co pozwoliło wygenerować ok. 7-milionowy zasięg. Carlsberg Polska chce dotrzeć z marką do młodych, kreatywnych osób. Za działania wizerunkowe odpowiada firma Evolution PR. Media na potrzeby marki kupuje PHD. 

Czytaj więcej na temat: , , ,