M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Nowy Passat w kampanii [wideo]

Maciej Florek | 7 kwietnia 2015, 06:00

Działania reklamowe realizują Hand Made, K2 i MediaCom Warszawa.

Pod hasłem "Nowy Passat. Zaawansowany technicznie. Wyjątkowy" rozpoczęła się kampania launchowa marki Volkswagen. Tuż przed rozpoczęciem kampanii, Passat otrzymał nagrodę Car Of The Year 2015, która została wykorzystana w komunikacji.

W kampanii telewizyjnej emitowane są dwa równorzędne spoty, jako że Passat jest już od premiery dostępny w dwóch wersjach nadwozia – limuzyna oraz variant. Kampania, oprócz aspektu wizerunkowego, w krótszych spotach produktowych skupia się na pokazaniu szerokiej grupie klientów zaawansowanych systemów, w które został wyposażony samochód. 

Zaplanowano media, w skład których wchodzą: ogólnopolskie stacje telewizyjne (TVP, TVN, Polsat, a także niestandardowa winieta telewizyjna – 90 sekund), internet, prasa, a także formaty citylight w centrach biznesowych. Jako medium wspierające już w styczniu i lutym w Warszawie, Katowicach i Krakowie zawisły siatki wielkoformatowe umieszczone w najruchliwszych częściach miasta, zapowiadające nadchodzącą kampanię. Komunikacja telewizyjna będzie trwała sześć tygodni. Za przekaz kampanii oraz nośniki ATL i BTL odpowiada agencja Hand Made, za internet agencja K2, za planowanie i zakup mediów MediaCom Warszawa.

Czytaj więcej na temat: , , , , , ,