M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Gerber z akcją promocyjną

Katarzyna Woźniak | 7 kwietnia 2015, 06:00

Za organizację projektu odpowiada Unique One.

"Kroczki stawiamy, nagrody wygrywamy” – pod takim hasłem rozpoczęła się ogólnopolska akcja promocyjna marki Gerber należącej do Nestlé Polska. Składa się na nią loteria z małymi i dużymi nagrodami w postaci bonów i nagród pieniężnych oraz akcja "Zbieraj rabaty" – z rabatami do zrealizowania w sieci sklepów Smyk. Za koncepcję i obsługę akcji odpowiada agencja Unique One.

Loteria "Kroczki stawiamy, nagrody wygrywamy” przewiduje dwa rodzaje nagród. Mniejsze upominki to bony do sieci sklepów Smyk o wartości 100 zł, których do rozdysponowania w puli jest 5 tys. Uczestnicy od razu dowiadują się, że ich zgłoszenie zostało wylosowane. Na drugą część loterii składa się rozlosowanie spośród wszystkich prawidłowych zgłoszeń z danego miesiąca, w sumie trzech nagród miesięcznych w wysokości 30  tys. zł, po jednej w każdym miesiącu loterii. Dodatkowo klienci mają możliwość uczestniczenia w akcji rabatowej, dzięki której mogą otrzymać do 20 proc. rabatu gwarantowanego na zakupy w sklepie Smyk.
Aby wziąć udział w loterii, należy w okresie od 1 kwietnia 2015 r. do 30 czerwca 2015 r. kupić co najmniej pięć produktów Gerber z wieczkami potwierdzonych jednym paragonem, który należy zachować i zgłosić na stronie internetowej. Natomiast do wzięcia udziału w akcji rabatowej niezbędny jest zakup co najmniej 20 produktów Gerber z wieczkami. W tym przypadku może on być udokumentowany na kilku paragonach. Paragony kolekcjonuje się na stronie promocyjnej. W tym celu należy założyć konto (jednorazowo w czasie trwania akcji) na stronie WWW i dodawać paragony. Dzięki temu uczestnik ma możliwość logowania się, dokonywania zgłoszeń produktów Gerber z wieczkami oraz sprawdzania stanu swojego konta, w tym m.in. liczby przyznanych mu rabatów.  
Agencja Unique One jest odpowiedzialna za opracowanie konceptu kreatywnego, obsługę akcji i jej organizację, stworzenie strony WWW oraz projektów graficznych, w tym m.in. materiałów POS i do prasy parentingowej, materiałów online: bannerów, mailingów, screeningów, a także za współpracę z partnerem akcji – siecią sklepów Smyk. Promocja wspierana jest kampanią reklamową online oraz telewizyjną. Za jej kreację odpowiada Liquid, a media na potrzeby kampanii online i telewizyjnej kupuje zakup mediów MEC.

Czytaj więcej na temat: , , , , ,