Kraj

To do PR - nowa agencja na rynku

Działalność rozpoczęła agencja PR kierowana przez Agnieszkę Nowak-Kozicką.

To do PR - nowa agencja na rynku
To Do PR oferuje usługi w zakresie budowy i realizacji strategii działań PR i marketingowych. Agencja specjalizuje się w brand, corporate i digital PR, health i beauty PR, event PR, employer brandingu oraz zarządzaniu w sytuacjach kryzysowych.

Na czele firmy stanęła Agnieszka Nowak-Kozicka, która przez ostatnie blisko dwa lata współtworzyła agencję CommuniCanDo. Nowak pracowała m.in. w agencjach Ciszewski PR, OS3 Multimedia, Netizens|Peppermint i GoldenSubmarine. Prowadzi szkolenia z zakresu PR i marketingu, wykłady dla studentów oraz publikuje w mediach branżowych.

Za rozwijanie działu PR i pozyskiwanie nowych klientów odpowiada: Elżbieta Górecka, senior account manager. Wcześniej związana była m.in.: z 24/7 Communication i MSL Group, gdzie jako account manager doradzała w tworzeniu strategii działań, wprowadzaniu nowych produktów na rynek, planowaniu i realizacji kampanii dla klientów. Górecka pracowała dla takich marek, jak: Lotte Wedel, Procter & Gamble, GlaxoSmithKline, USP Zdrowie, Grupa Carlsberg, Pernod Ricard, Wizz Air.

Za realizację projektów odpowiada Luiza Rosłon, account executive. Doświadczenie zdobywała w agencji Triple PR, gdzie była odpowiedzialna za wsparcie działań PR dla sklepu internetowego Ilookandcook.pl, portalu C-Date.pl. Prowadziła także fanpage marek Espiro i Baby Design. Rosłon pracowała także w magazynie ekonomicznym “Home & Market”, pełniąc obowiązki dziennikarza prasowego i redaktora.

Klientami To Do PR są: Aquaform, Endorfina Events, Felicea, Golden Submarine oraz Tronik. Agencja jest także partnerem konkursu Papaya Young Directors i odpowiada za jego komunikację. To Do PR bierze obecnie udział w kilku przetargach.