Kraj

"Jakubiak lokalnie" i dżemy Herbapolu

Tomasz Jakubiak kontynuuje wsparcie produktów Herbapolu.

"Jakubiak lokalnie" i dżemy Herbapolu
Trwa kampania reklamowa marki Herbapol realizowana pod hasłem “Przyjemność. Masz to w naturze” (MMP24 z 15 października). Kolejnym etapem komunikacji produktów będzie lokowanie produktu w premierowym odcinku nowego sezonu “Jakubiak lokalnie” na kanale Kuchnia+. Herbapol wesprze tym samym sprzedaż produktów z linii dżemów klasycznych, powideł i konfitur Herbapol.
Tomasz Jakubiak jest ambasadorem marki Herbapol.
W każdym z odcinków programu Jakubiak przemierza Polskę w poszukiwaniu wartych uwagi, lokalnych produktów, z których przygotowuje potrawy inspirowane danym regionem. Odcinek inaugurujący ten sezon poświęcony był daniom wielkanocnym.

Działanie wspierane jest aktywnościami na profilu marki “Masz to w naturze” w Facebooku.
Nowa linia produktów dżemowych Herbapol zadebiutowała na polskim rynku w listopadzie ub.r.
W jej skład weszło 11 wariantów dżemów, powideł i konfitur stworzonych na bazie odmian polskich owoców. Ambasadorem produktów jest Tomasz Jakubiak.
Za zakup i planowanie mediów odpowiada dom mediowy MediaCom. Działania PR prowadzi agencja BrandLab.