Zagranica

Garnier pokazuje jak pracująca matka starzeje się o 5 lat w jeden dzień

L'Oreal polemizuje z Dove i P&G.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FrJ1ittkjPtA%22%7D
W nowej kampanii autorstwa Publicisu dla marki kremu Garnier Miracle marka L’Oreala robi na złość komunikacji Dove i P&G. Pokazuje, jak pracująca kobieta w ciągu jednego dnia starzeje się o pięć lat. 

W ramach kampanii przeprowadzono eksperyment. Rano wysłano do jednej z bohaterek fotografów, którzy zrobili jej zdjęcie. Później zapytano przechodniów o wiek kobiety ze zdjęcia. Aparat fotograficzny towarzyszył kobiecie przez cały dzień. Następne zdjęcie zostało zrobione wieczorem i znów przechodnie byli pytani o wiek kobiety ze zdjęcia. Dodawano jej średnio pięć lat więcej. 

(Creativity-Online)