Kraj

Desperados dla millennialsów

Kreację przygotowała agencja W+K Amsterdam, a adaptowała ją agencja Good. Za działania w internecie odpowiada K2, a za zakup mediów MediaVest.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FuijP9e6WgeU%26feature%3Dyoutu.be%22%7D
Grupa Żywiec rozpoczyna nową kampanię marki piwa Desperados z portfolio Heinekena pod hasłem ”Way of the Desperados”. To jednocześnie start nowej komunikacji marki inspirowanej językiem street artu i miejskimi trendami. Marketer kieruje ją do pokolenia millennialsów, czyli generacji młodych dorosłych, którzy chcą żyć według własnych zasad, wyłamując się utartym schematom i rutynie.

Producent przekonuje, że dla tej grupy Desperados jest dziś najbardziej imprezową marką piwną o ugruntowanym wizerunku. Wraz z nową kampanią Desperados wchodzi w kolejny etap komunikacji i poszerza obszar swoich aktywności, stając się nie tylko imprezowym piwem, ale także marką lifestyle’ową.  

Od pięciu lat sprzedaż Desperadosa na świecie regularnie notuje dwucyfrowe wzrosty. Dziś marka jest drugą co do wielkości w grupie Heinekena, dystrybuowaną w 84 krajach na świecie.

Kampania będzie prowadzona w telewizji, internecie, prasie i kanałach mobile, a także na outdoorze i w punktach sprzedaży.
Jej kreację przygotowała agencja W+K Amsterdam, a zaadaptowała ją agencja Good. Za komunikację w internecie, w tym w social mediach, odpowiada agencja K2, za planowanie i zakup zaś dom mediowy MediaVest.