M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Snoopy znów z MetLife

Maciej Burlikowski | 10 kwietnia 2015, 06:00

Tegoroczną kampanię reklamową ubezpieczyciel rozpoczyna spotem wizerunkowym.

MetLife Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie i Reasekuracji SA (TUnŻiR) rozpoczyna kolejny etap kampanii reklamowej. Będzie ona prowadzona w telewizji (emisja spotów w TVN, TVP1, TVP3, Polsacie oraz w kanałach tematycznych) i w internecie.

MetLife prezentuje się jako wiodąca, globalna firma, oferująca ubezpieczenia, emerytury i inwestycje. Główne hasło kampanii brzmi ”Rozwijamy się dla Ciebie od ponad 145 lat”. Tak jak w ubiegłym roku głównym bohaterem kampanii jest Snoopy – ambasador marki MetLife, postać z komiksu ”Fistaszki” autorstwa Amerykanina Charlesa Schulza.

Kreacją reklam dla MetLife zajmuje się agencja PZL, a planowaniem i zakupem mediów dom mediowy Vizeum, który w wyniku wygranego w ubiegłym miesiącu przetargu przejął ten budżet od Mindshare.

We wczorajszym wydaniu MMP24.pl pisaliśmy o dobrych ubiegłorocznych wynikach sprzedażowych MetLife.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , ,