Kraj

Bakuś napawa dumą

Wystartowała nowa kampania telewizyjna marki.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FgJSrQNLDAFc%22%7D
Z początkiem kwietnia ruszyła wizerunkowa kampania reklamowa marki Bakuś z portfolio Bakomy. Reklama realizowana pod hasłem “Są powody do dumy”  jest adresowana do rodziców. Będzie emitowana w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych, kanałach tematycznych i w internecie w wersji 30- i 45-s.
Spot reklamowy skupia się na przedstawianiu obrazów z codziennego, dziecięcego świata. Kampania Bakusia jest kontynuacją strategii komunikacji marki, która opiera się na podkreślaniu dziecięcych sukcesów.
Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Kalicińscy.com. Produkcją spotu, wyreżyserowanego przez Joannę Rechnio, zajęło się studio Feelmovie. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Universal McCann.