M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Triumph tworzy animację z udziałem Hannah Ferguson

( red. ) | 14 kwietnia 2015, 06:00

Historię o poszukiwaniu odpowiedniego biustonosza firma ubiera w animowane szaty z udziałem gwiazd.

Triumph stworzył na potrzeby nowej kampanii animację z udziałem m.in. modelki Hannah Ferguson. Główną bohaterką krótkiego filmu animowanego jest dziewczyna, która przy pomocy przyjaciółek poszukuje "tego jedynego". Jedna z wróżek pomaga dziewczynie znaleźć odpowiednią bieliznę. W trakcie poszukiwań bohaterki tańczą i śpiewają. Koncept kreatywny opiera się na wskazaniu podobieństw pomiędzy poszukiwaniem właściwej bielizny a odnalezieniem księcia z bajki.
Za kreację spotu odpowiada Stories AG. Firm został wyreżyserowany przez Tobiasa Fuetera, on również odpowiada za scenariusz. Reżyserem animacji jest Mike Huber. Za planowanie i zakup mediów odpowiada Carat. Film będzie emitowany w telewizji w Wielkiej Brytanii, Niemczech i we Włoszech do połowy maja. 

(Campaign)

Czytaj więcej na temat: , , , , ,