M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Tygrys jako reporter

Katarzyna Woźniak | 14 kwietnia 2015, 06:00

Startuje nowa kampania energetyka Tiger z portfolio Maspeksu.

Wystartowała nowa kampania marki Tiger z portfolio Maspeksu. Tym razem brand hero marki, Tygrys, jest reporterem, który obserwuje losy bohaterów i reaguje w sytuacji, kiedy tamtym brakuje energii do działania.
Nowym bohaterem kampanii jest dzik Marian – "Mistrz Patelni”, który po "dzikiej imprezie” odczuwa wyraźny spadek energii do działania. Z pomocą nadchodzi Tiger Restart.
Najnowszy spot Tigera będzie obecny w największych stacjach telewizyjnych, takich jak TVN, TVP czy Polsat, oraz w serwisach VoD i YouTube.
Za kreację odpowiada Young & Rubicam Advertising. Media na potrzeby działań kupuje Mindshare.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , ,