Kraj

Nutricia pierwszym sponsorem programu w TVN Style, rusza kampania BoboVity

Nutricia Polska, producent żywności dla niemowląt, nawiązała współpracę z kanałem TVN Style. Magazyn "Klub młodej mamy" będzie sponsorowany przez markę...

Nutricia Polska, producent żywności dla niemowląt, nawiązała współpracę z kanałem TVN Style. Magazyn “Klub młodej mamy” będzie sponsorowany przez markę Bebilon obejmującą mleko i produkty mlekozastępcze dla niemowląt i małych dzieci. W ramach promocji marki przed programem i po nim oraz przy zapowiedziach programowych będą emitowane billboardy reklamowe. W programie mogą się także pojawić konkursy SMS-owe dla widzów nawiązujące do produktów sponsora. Jak mówi Anna Traczewska, kierownik sekcji marketingu TVN24, kanał TVN Style prowadzi obecnie działania w celu pozyskania sponsorów innych swoich magazynów, trwają też zaawansowane rozmowy z innymi firmami z różnych branż chcącymi współpracować z “Klubem młodej mamy”. Nutricia Polska rozpoczęła też wczoraj kampanię dotyczącą produktów marki BoboVita. Ma ona charakter promocji konsumenckiej, podczas której do klientów trafi 800 tys. nagród. W hipermarketach, supermarketach oraz w 6 tys. sklepów na terenie całego kraju pojawiły się promocyjne opakowania dań w słoiczkach, do których dołączone są 4 rodzaje maskotek tworzących rodzinę misiów BoboVity. Producent oferuje także promocyjne kuferki zawierające kaszkę BoboVita i dołączoną gratis wodą mineralną, trójpaki dań w słoiczkach, w którym 3. słoiczek dołączony jest za darmo, oraz kaszki w promocyjnych o 10% większych opakowaniach. W sklepach klienci otrzymać mogą także upominki, m.in. łyżeczki, gryzaczki i miseczki dla dzieci. Kampania reklamowa wspierająca działania promocyjne obejmie telewizję (TVP1, TVP2 i TVN Siedem) oraz prasę (głównie miesięczniki skierowane do rodziców, tj. “Dziecko”, “Mam dziecko”, “Mamo, to ja”, “Twoje Dziecko”, “Rodzice”). Promocja marki BoboVita rozpoczyna się tuż po zakończeniu letniej loterii, w której do wygrania były m.in.samochody Renault Megane. (MC)