Kraj

Total angażuje konsumentów w loterię [wideo]

Główną wygraną w loterii jest Citroën C4 Cactus, którego losowanie odbędzie się 1 lipca br.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FENkYeaj5zaE%22%7D
Ruszyła kolejna loteria dla produktów marki Total. Akcja potrwa do 30 czerwca br. Aby wziąć udział w zabawie, należy w czasie trwania loterii zakupić lub wymienić w warsztacie olej Total, zachować dowód zakupu, a następnie zarejestrować numer z dowodu zakupu na poświęconej loterii stronie www.czasnawygrana.pl lub zgłosić go za pośrednictwem SMS-a.

Główną wygraną w loterii jest Citroën C4 Cactus, którego losowanie odbędzie się 1 lipca br. W cotygodniowym losowaniu do wygrania są rowery Giant albo iPady Air 2. Dodatkowo każdego dnia wszystkie nadesłane prawidłowo zgłoszenia biorą udział w losowaniu zegarka marki Timex.

Loteria otrzymała wsparcie reklamowe offline i online. Na promocyjnych produktach pojawią się naklejki informujące o loterii. O akcji będą również komunikować plakaty, ulotki, wobblery oraz dyspensery, a także reklamy w wybranych tygodnikach opinii.

Loteria będzie promowana też w mediach online. Dostępny jest poświęcony akcji landing page. Działania komunikacyjne będą prowadzone również na profilu Facebook marki, stronie www.teamtotal.pl oraz na kanale YouTube marki. Aby dotrzeć do fanów marki zainteresowanych motoryzacją, powstało promocyjne wideo, które również pojawi się na Teamtotal.pl, YouTube i Facebooku.

Za koncepcje kreatywną oraz prawną organizację loterii audioteksowej odpowiada agencja First Line Polska, która zrealizowała również stronę WWW, kreację do prasy i materiały POS. Za kreację wideo wykorzystaną w kampanii odpowiada agencja Isobar Polska. Media zaplanował dom mediowy Vizeum oraz Amnet.