Kraj

Philips reklamuje depilatory Lumea [wideo]

Adaptacją spotów oraz kampanią w internecie zajęła się Ogilvy & Mather.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FZhaW_cWklI8%22%7D
Wystartowała kolejna odsłona kampanii fotodepilatorów IPL wprowadzonych na polski rynek dwa lata temu. Urządzenie Philips Lumea działa na zasadzie intensywnego światła pulsacyjnego IPL, które kierowane jest do cebulek włosów.

W największych ogólnopolskich i tematycznych stacjach telewizyjnych emitowany jest 30-sekundowy spot. Kampania w internecie obejmuje różne formaty reklamowe w największych ogólnopolskich serwisach tematycznych i lifestyle’owych. Kampania potrwa do końca maja br.

Za zaplanowanie i realizację odpowiada dom mediowy Carat Polska. Adaptacją spotów oraz kampanią w internecie zajęła się Ogilvy & Mather.