M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

MPunkt rozpocznie wizerunkową kampanię outdoorową "Wolne słuchawki!"

Serwis Dzienny | 17 września 2004, 00:00

MPunkt Polska, sieć sprzedaży telefonów komórkowych współpracująca z Polkomtelem, rozpocznie kampanię outdoorową. Jej celem jest budowanie wizerunku marki mPunkt, kreacja...

MPunkt Polska, sieć sprzedaży telefonów komórkowych współpracująca z Polkomtelem, rozpocznie kampanię outdoorową. Jej celem jest budowanie wizerunku marki mPunkt, kreacja nawiązywać będzie do prowadzonej na początku roku kampanii telewizyjnej tej marki. Hasło kampanii brzmiało wtedy: "Miło Cię zaskoczymy", a jej bohaterami byli pracownicy sklepu mPunkt i wymagający klient - zawodnik sumo. "Jakość obsługi to jedna z najważniejszych cech, jakie chcemy komunikować, dlatego również teraz bohaterami kampanii są nasi pracownicy" - mówi Dariusz Chlastawa, wizeprezes zarządu mPunkt Polska Sp. z o.o. Do kampanii zostanie jednak wprowadzony nowy element wynikający z poszerzenia oferty sieci mPunkt o tzw. wolne telefony. Jak wyjaśnia Dariusz Chlastawa, do tej pory klienci przyzwyczajeni byli przede wszystkim do zakupu telefonu subsydiowanego, często za symboliczną złotówkę, w zamian za podpisanie rocznej czy dwuletniej umowy z operatorem. Teraz coraz silniejszy jest nowy trend - podpisywania umów z operatorami na korzystniejszych warunkach, ale bez subsydiowanego telefonu. To oznacza konieczność zakupu telefonu komórkowego na własną rękę. "Do tej pory głównie służyły takiemu celowi komisy, ale coraz popularniejsze powinny być sklepy oferujące nowe komórki, z gwarancją, z pewnego źródła etc." - mówi Chlastawa. Stąd wprowadzenie do oferty mPunktu tzw. wolnych telefonów, niezwiązanych z ofertą Plus GSM. Jest to oferta przeznaczona przede wszystkim dla klientów poszukujących rynkowych nowinek, najnowszych technologii. Główne hasło kampanii outdoorowej - "Wolne słuchawki!" nawiązywać będzie właśnie do tej nowej oferty. Strategią, kreacją i zakupem mediów zajmowała się agencja Mediafocus. Kampania potrwa dwa tygodnie, obejmie całą Polskę, ze szczególnym nasileniem w dużych miastach. Sieć MPunkt ma obecnie 168 sklepów w całym kraju, co stanowi ok. jednej piątej całej sieci sklepów sprzedających ofertę Plus GSM. Wczoraj oficjalnie uruchomiony został nowy salon w centrum Warszawy - w Alejach Jerozolimskich. (MG)

Czytaj więcej na temat: , , , , ,