Kraj

Bulionetka Knorra będzie Esencją

Produkt Unilevera promowany przez Marco Pierre White'a będzie nosił nazwę Esencji.

Firma Unilever, właściciel marki Knorr, zmienia nazwę swojego produktu promowanego przez Marco Pierre White’a. Bulionetka do duszonych dań od teraz będzie Esencją do suszonych dań.
Esencja ma być innowacyjnym produktem w formie galaretki, który dzięki swojej konsystencji ma się lepiej rozpuszczać w daniu. Znajduje zastosowanie w daniach duszonych: bitkach, zrazach i gulaszu. Ma podkreślać smak potraw, a producent zapewnia, że produkt nie zawiera konserwantów i glutaminianu sodu. Esencje do duszonych dań będą zlokalizowane w sąsiedztwie Esencji do sosów Knorr, tworząc na sklepowej półce wspólny blok. Ma to pomóc w lepszej ekspozycji na półce i przełożyć się na większą rotację produktu. Firma nie informuje o ewentualnym wsparciu marketingowym dla produktu.