Kraj

Carrefour stawia na czytelników

Sieć supermarketów wzbogaca ofertę książek w swoich sklepach.

Carrefour stawia na czytelników
Sieć hipermarketów Carrefour wzbogaca ofertę książek w swoich sklepach. Marketer zapewnia, że jako pierwsza sieć handlowa w Polsce zaproponował swoim klientom publikację dla dzieci, która łączy w sobie elementy edukacji i zabawy z nowatorskim narzędziem marketingowym. Wprowadzenie do sprzedaży nowego albumu zbiegło się również w czasie z poszerzeniem oferty literatury francuskiej w największych hipermarketach. Do istniejącej oferty dołączyło blisko 100 najpopularniejszych tytułów literatury francuskiej, a także nowy kolekcjonerski album przyrodniczy, pt. “Twoja przygoda z polską przyrodą”, który powstał m.in. we współpracy Carrefoura z ekspertami z dziedziny hydrobiologii Uniwersytetu Warszawskiego.

Nowy album Carrefour to ilustrowana publikacja o polskiej przyrodzie, w której znajdują się informacje o świecie zwierząt, roślin, a także łamigłówki i zadania edukacyjne dla dzieci. Aby album był w pełni wartościowy, należy uzupełnić go 160 naklejkami, które otrzymuje się darmo, w zamian za zakupy zrobione w Carrefourze. Za każde wydane 30 zł kasjer wyda przy kasie 1 pakiet z 5 naklejkami (oznacza to, że przy zakupach za min. 60 zł klient otrzyma 2 pakiety, przy zakupy za min. 90 zł – 3 pakiety itd.). Istnieje także możliwość zakupu naklejek niezależnie od zrobionych zakupów – kosztują one wtedy 2 zł za jeden pakiet. Sam album kosztuje 5 zł. Albumy i pakiety z naklejkami będą dostępne we wszystkich hipermarketach i supermarketach Carrefour do 3 czerwca lub do wyczerpania zapasów. Nowe działania sieci wspiera kampania marketingowa w radio, za której kreację odpowiada Saatchi & Saatchi, zakupem mediów zajął się dom mediowy Arena Polska.