Kraj

IQS zostaje wzmocniony przez sześć nowych osób

Instytut badawczy zasilili nowi menedżerowie z dużym doświadczeniem rynkowym.

W kwietniu br. do zespołu IQS dołączyło sześć osób. Do zespołu powrócił Piotr Stelmach, który objął stanowisko szefa jednego z zespołów badawczych. Ostatnie 6 lat pracował w Millward Brown. Z IQS był już związany w latach 1996-2005. Jako badacz ma szerokie doświadczenie w zakresie projektów dla branży FMCG, bankowej czy sieci detalicznych. Koordynował m.in. badania segmentacyjne, testy konceptów, produktów, komunikacji oraz badania trackingowe. Jako szef zespołu będzie odpowiedzialny za zarządzanie projektami badawczymi oraz podtrzymywanie i budowanie relacji, a także pozyskiwanie nowych klientów. Kolejna osoba to Barbara Leszczyńska, która jako project manager odpowiada za rozwój segmentu badań społecznych i ewaluacyjnych. Absolwentka Instytutu Socjologii Uniwersytetu Warszawskiego ma ponad siedem lat doświadczenia w badaniach społecznych, głównie łączących podejście ilościowe z jakościowym. Do 2014 r. związana była z firmą badawczo-konsultingową WYG PSDB, gdzie jako dyrektor działu badań społecznych była odpowiedzialna za portfel projektów oraz wyniki
kierowanego przez nią działu.
Do zespołu dołączyli też nowi research managerowie. Aleksandra Puszkiewicz jest psychologiem i ma ponad 12 lat doświadczenia w badaniach marketingowych, głównie ilościowych, ale także jakościowych. Specjalizuje się w badaniach satysfakcji, eksploracyjnych, segmentacyjnych, wizerunkowych oraz komunikacji marketingowej. Ma doświadczenie w realizacji badań dla branży FMCG, finansowej i kosmetycznej. Przez ostatnie 10 lat związana była
z Millward Brown.

Anna Szczerbik to psycholog z ponad 7-letnim doświadczeniem, do IQS przyszła z Quality Watch, gdzie pracowała na stanowisku kierownika zespołu badawczego. Specjalizuje się w projektach z zakresu jakości obsługi, potrzeb oraz satysfakcji klientów – głównie dla branży finansowej, a także sektora publicznego.

Marcin Drabek to kulturoznawca, z branżą związany od ponad dziesięciu lat. Ma doświadczenie w realizacji badań dla branży FMCG, turystycznej, wydawniczej oraz bankowej. Projektował i realizował projekty badań społecznych dotyczących kompetencji medialnych, urban studies i zaangażowania politycznego młodzieży. Specjalizuje się w badaniach wizualnych, które wykorzystuje do zrozumienia świata marek i konsumentów.

Z kolei Agnieszka Zalewska-Wiśniewska, przez kilkanaście lat związana z agencją TNS, wzmocniła zespół jakościowy. Z wykształcenia jest psychologiem specjalizującym się w badaniach dla branży medialnej i ubezpieczeniowej. Przez wiele lat brała udział w badaniach widowni telewizyjnej.

Jak wynika z audytu OFBOR, IQS zakończył ubiegły rok z wynikiem na poziomie ponad 19 mln zł, co oznacza ponad 14-proc. wzrost w porównaniu z rokiem 2013.