Kraj

Heyah z nowymi pakietami Smart

Nowa oferta drugiej marki T-Mobile skierowana jest przede wszystkim do młodych - zawiera duże pakiety mobilnego internetu w niskich cenach. I to na internecie skupi się kampania, której przygotowaniem zajmą się niedawno wybrana Brain (ATL), dotychczasowa agencja G7 (BTL) i Starcom.

Heyah z nowymi pakietami Smart
Operator komórkowy T-Mobile Polska gruntownie odświeża ofertę marki T-Mobile. Wprowadza cztery nowe pakiety o nazwach Smart: S, M, L i XL w cenach od 9,99 do 29,99 zł za 30 dni. Zawierają pakiety transmisji od 1 do 5 GB danych miesięcznie. W dwóch najtańszych pakietach (S za 9,99 i M za 14,99 zł) połączenia z Facebookiem są wliczane w ramach pakietów, a w dwóch droższych (L i XL) są one nielimitowane. Klienci mają wybór czy wolą umowę z abonamentem czy ofertę prepaid – w obu przypadkach mają dostęp do tych samych pakietów. W każdej chwili mogą też przejść z karty na wariant abonamentowy, a jak mają abonament, to w każdej chwili mogą z niego zrezygnować.

Oferta wejdzie do sprzedaży 20 kwietnia. Operator szykuje jej wsparcie reklamowe – kampania ma przebiegać pod hasłem ”Internet co się zowie”. Osią komunikacji ma być przekaz: ”Nie musisz nic. Bo możesz wszystko”. Taki ma być ”smartfonNOWY internet” według Heyah. Przygotowaniem kampanii zajmują się wybrana niedawno do obsługi tej marki agencja Brain (ATL), dotychczasowa agencja G7 (BTL) oraz dom mediowy Starcom.