Magazyn “Grazia” od maja staje się miesięcznikiem. Zmieniają się proporcje tematów, objętość pisma (ze 100 na 164 strony). Magazyn będzie teraz drukowany na lepszym jakościowo papierze w drukarni BDN.
Zmiana częstotliwości ma być naturalną konsekwencją modyfikacji wprowadzonych w tym tytule we wrześniu ub.r. “Grazia” poszerzyła wtedy swoją formułę o nowe elementy, łącząc treści magazynu luksusowego z elementami charakterystycznymi dla segmentu people. Pozytywne przyjęcie nowej formuły skłoniło wydawcę do zmiany częstotliwości na typową dla magazynów z segmentu luksusowego.
Miesięcznik “Grazia” przeznaczony jest dla wykształconych kobiet w wieku 25-45 lat ze średnich i dużych miast o ponadprzeciętnych dochodach. Z tego punktu widzenia ma stanowić dopełnienie segmentu magazynów luksusowych Bauera, plasując się obok “Twojego Stylu” i “Pani” przeznaczonych dla dojrzalszych czytelniczek.
W miesięczniku “Grazia” pojawią się teraz przekrojowe materiały o najciekawszych postaciach ze świata kultury i show-biznesu. W części lifestyle’owej zwiększono liczbę kolumn poświęconych modzie, urodzie, zdrowiu oraz kuchni. Nie zabraknie też sprawdzonych na całym świecie, oryginalnych i typowych dla “Grazii” formatów.
Pierwsze wydanie miesięcznika “Grazia” ukaże się 14 maja w planowanej objętości 164 stron i nakładzie 140 tys. egzemplarzy.
Wydanie będzie promowane w stacjach telewizyjnych TVP, TVN, Polsat i w wielu kanałach tematycznych oraz magazynach Wydawnictwa Bauer. Za kreację odpowiada Digit Art, a za zakup mediów MEC.