Kraj

"Grazia" będzie miesięcznikiem

Wydawnictwo Bauer poszerza segment magazynów luksusowych.

Magazyn “Grazia” od maja staje się miesięcznikiem. Zmieniają się proporcje tematów, objętość pisma (ze 100 na 164 strony). Magazyn będzie teraz drukowany na lepszym jakościowo papierze w drukarni BDN.

Zmiana częstotliwości ma być naturalną konsekwencją modyfikacji wprowadzonych w tym tytule we wrześniu ub.r. “Grazia” poszerzyła wtedy swoją formułę o nowe elementy, łącząc treści magazynu luksusowego z elementami charakterystycznymi dla segmentu people. Pozytywne przyjęcie nowej formuły skłoniło wydawcę do zmiany częstotliwości na typową dla magazynów z segmentu luksusowego.

Miesięcznik “Grazia” przeznaczony jest dla wykształconych kobiet w wieku 25-45 lat ze średnich i dużych miast o ponadprzeciętnych dochodach. Z tego punktu widzenia ma stanowić dopełnienie segmentu magazynów luksusowych Bauera, plasując się obok “Twojego Stylu” i “Pani” przeznaczonych dla dojrzalszych czytelniczek.

W miesięczniku “Grazia” pojawią się teraz przekrojowe materiały o najciekawszych postaciach ze świata kultury i show-biznesu. W części lifestyle’owej zwiększono liczbę kolumn poświęconych modzie, urodzie, zdrowiu oraz kuchni. Nie zabraknie też sprawdzonych na całym świecie, oryginalnych i typowych dla “Grazii” formatów.

Pierwsze wydanie miesięcznika “Grazia” ukaże się 14 maja w planowanej objętości 164 stron i nakładzie 140 tys. egzemplarzy.

Wydanie będzie promowane w stacjach telewizyjnych TVP, TVN, Polsat i w wielu kanałach tematycznych oraz magazynach Wydawnictwa Bauer. Za kreację odpowiada Digit Art, a za zakup mediów MEC.