Kraj

Piotr Ruszak dyrektorem ds. reputacji marki w SMG

Odpowiada za komunikację zewnętrzną i wewnętrzną wszystkich marek agencji i departamentów specjalistycznych SMG.

Piotr Ruszak dyrektorem ds. reputacji marki w SMG
Piotr Ruszak, dotychczas senior communications manager w Starcom MediaVest Group w Polsce (SMG), awansował na stanowisko dyrektora ds. reputacji marki SMG. Odpowiada za komunikację zewnętrzną i wewnętrzną SMG.

– Piotr Ruszak oprócz bardzo bogatego doświadczenia pracy w mediach i PR korporacyjnym ma także cenne kompetencje związane z tworzeniem strategii komunikacyjnych oraz budową reputacji marek konsumenckich. Współtworzył innowacyjne, skuteczne i wielokrotnie nagradzane projekty dla największych klientów naszej agencji w wymagającym segmencie FMCG – mówi Piotr Piętka, prezes i CEO SMG w Polsce.

Piotr Ruszak dołączył do SMG w 2006 r., obejmując stanowisko marketing managera. Zajmował się public relations i komunikacją BtoB Publicis Groupe Media (PGM), struktury negocjacyjnej tworzonej przez SMG i ZenithOptimedia Group. Od 2009 r. jest związany wyłącznie z SMG. W 2011 r. awansował na stanowisko senior communications managera.

Odpowiada za komunikację zewnętrzną i wewnętrzną wszystkich marek agencji i departamentów specjalistycznych SMG. Jednocześnie w ramach rozwijania oferty zintegrowanych usług marketingowych SMG współpracował w zakresie public relations z klientami agencji, takimi jak m.in. Mondelez Polska i ZT Kruszwica. Jest współautorem  nagradzanych w Polsce i zagranicą kampanii marketingowych “Milka. Razem dla Tatr”, “Milka. Wybierzmy najmilsze
miasto w Polsce”, “Prince Polo – Wybierzmy polskie ToCoś”, “Z Kujawskim pomagamy pszczołom”.

Zanim dołączył do SMG przez blisko sześć lat pracował w wydawnictwie VFP Communications, w ostatnim okresie jako zastępca redaktora prowadzącego magazynu “Media & Marketing Polska”. Od 2004 r. był polskim korespondentem brytyjskiego miesięcznika “Media & Marketing Europe”, wydawanego przez koncern Emap. Doświadczenie dziennikarskie zdobywał w Programie III Polskiego Radia, prowadził również warszawski oddział studia graficznego Pracownia, związanego z gdańską Akademią Sztuk Pięknych.