M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Startuje kampania "Z podwórka na stadion o Puchar Tymbarku"

Katarzyna Woźniak | 16 kwietnia 2015, 06:00

Maspex rusza z coroczną odsłoną działań promujących markę napojów.

Wystartowała kolejna odsłona kampanii Turnieju "Z podwórka na stadion o Puchar Tymbarku”. Emitowane spoty są zapowiedzią Wielkiego Finału XV edycji Turnieju, który rozegrany zostanie 2 maja na Stadionie Narodowym w Warszawie (bezpośrednio po tych rozgrywkach na Stadionie Narodowym zostanie rozegrany finał piłkarskiego Pucharu Polski). Bohaterami kampanii są młodzi piłkarze – uczestnicy poprzedniej edycji rozgrywek.
Bohaterami reklam są chłopcy, którzy rok temu zdobyli Puchar Tymbarku na Stadionie Narodowym, oraz matka, której dziecko zagrało w Wielkim Finale. Opowiadają o swoich emocjach, których doświadczyli podczas finałowych rozgrywek.
Za kreację odpowiada DeLord. Za zakup mediów odpowiada Mindshare.

Czytaj więcej na temat: , , ,