Kraj

Startuje kampania "Z podwórka na stadion o Puchar Tymbarku"

Maspex rusza z coroczną odsłoną działań promujących markę napojów.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FNxTchUPRFp4%22%7D
Wystartowała kolejna odsłona kampanii Turnieju “Z podwórka na stadion o Puchar Tymbarku”. Emitowane spoty są zapowiedzią Wielkiego Finału XV edycji Turnieju, który rozegrany zostanie 2 maja na Stadionie Narodowym w Warszawie (bezpośrednio po tych rozgrywkach na Stadionie Narodowym zostanie rozegrany finał piłkarskiego Pucharu Polski). Bohaterami kampanii są młodzi piłkarze – uczestnicy poprzedniej edycji rozgrywek.
Bohaterami reklam są chłopcy, którzy rok temu zdobyli Puchar Tymbarku na Stadionie Narodowym, oraz matka, której dziecko zagrało w Wielkim Finale. Opowiadają o swoich emocjach, których doświadczyli podczas finałowych rozgrywek.
Za kreację odpowiada DeLord. Za zakup mediów odpowiada Mindshare.