M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Stanowisko IDMnet dotyczące informacji "Monster Media Group otwiera własne biuro sprzedaży reklam"

( red. ) | 17 kwietnia 2015, 06:00

Swój komentarz przesłał nam Marcin Dobrzyniecki, pełnomocnik zarządu ds. rozwoju biznesu w IDMnet SA (Grupa ZPR Media).

W nawiązaniu do informacji z 15 kwietnia br. "Monster Media Group otwiera własne biuro sprzedaży reklam" otrzymaliśmy komentarz od Marcina Dobrzynieckiego, pełnomocnika zarządu ds. rozwoju biznesu w IDMnet SA (Grupa ZPR Media).

"Ostatnie wydarzenia dotyczące upadłości Evolution Media Net i kłopoty związane m.in. z zaległościami finansowymi tej sieci wobec wydawców przekładają się, niestety, na negatywne postrzeganie rynku sieci reklamowych w Polsce.

Zauważyliśmy, że u wielu wydawców pojawiają się obawy przed współpracą z podmiotami pośredniczącymi w sprzedaży powierzchni. Co więcej – kwestionowane są także kompetencje tych podmiotów. Podejście, które bazuje na doświadczeniach ze współpracy z jedną siecią – w tym przypadku z Evolution Media, zaburza jednak obraz rzeczywistości i generalizuje model współpracy pomiędzy wydawcami i sieciami reklamowymi.

Każda sieć ma swoją strategię i modele działania na rynku oraz w różny sposób układa sobie współpracę z wydawcami. W IDMnet koncentrujemy się na pozyskiwaniu witryn jakościowych, które wpisują się w kluczowe dla nas kategorie tematyczne. Ograniczyliśmy również portfolio witryn, ponieważ wychodzimy z założenia, że sieci, które myślą perspektywicznie, nie mogą opierać swojej sprzedaży na produktach zasięgowych. Coraz większa część takich kampanii przenosi się do programmaticu, natomiast sprzedaż bezpośrednia to głównie działania pakietowe (w ramach konkretnych kategorii tematycznych) oraz dedykowane".

Czytaj więcej na temat: , , ,