Carlsberg Polska, trzeci po Kompanii Piwowarskiej i Grupie Żywiec producent piwa w kraju, rusza z nową kampanią swojej sztandarowej marki Okocim Jasne Pełne. Nowy 30-sekundowy spot będzie emitowany w głównych ogólnopolskich stacjach TV. Jest to kontynuacja kampanii „Wojownicy” prowadzonej od maja ub.r., która, jak twierdzi producent, spotkała się z uznaniem konsumentów. W 2014 r. marka Okocim osiągnęła dobre wyniki sprzedaży, odnotowując 34-proc. wzrost sprzedaży (wolumenowo).
Nowa odsłona kampanii prezentuje wojowników zarówno tych z przeszłości, jak i współczesnych – rycerzy, bokserów i piłkarzy, których łączą wartości bliskie marce – wola walki do końca, odwaga, niepoddawanie się. Spot nawiązuje także do sponsoringu reprezentacji Polski w piłce nożnej, z którą marka Okocim jest związana od końca ub.r.
Koncepcję spotu przygotowała agencja Brasil, wyreżyserował go Markus Walter, produkcją zajął się dom produkcyjny TPS, a za zakup mediów odpowiada dom mediowy PHD.
Carlsberg Polska w 2014 r. osiągnął 20,5 proc. udziałów ilościowych w rynku piwa.