Kraj

Wojowniczy Okocim

Nowa kampania reklamowa piwa Okocim ponownie wykorzystuje motyw "wojowników".

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FqGB4kcURRIc%26feature%3Dyoutu.be%22%7D
Carlsberg Polska, trzeci po Kompanii Piwowarskiej i Grupie Żywiec producent piwa w kraju, rusza z nową kampanią swojej sztandarowej marki Okocim Jasne Pełne. Nowy 30-sekundowy spot będzie emitowany w głównych ogólnopolskich stacjach TV. Jest to kontynuacja kampanii „Wojownicy” prowadzonej od maja ub.r., która, jak twierdzi producent, spotkała się z uznaniem konsumentów. W 2014 r. marka Okocim osiągnęła dobre wyniki sprzedaży, odnotowując 34-proc. wzrost sprzedaży (wolumenowo).

Nowa odsłona kampanii prezentuje wojowników zarówno tych z przeszłości, jak i współczesnych – rycerzy, bokserów i piłkarzy, których łączą wartości bliskie marce – wola walki do końca, odwaga, niepoddawanie się. Spot nawiązuje także do sponsoringu reprezentacji Polski w piłce nożnej, z którą marka Okocim jest związana od końca ub.r.

Koncepcję spotu przygotowała agencja Brasil, wyreżyserował go Markus Walter, produkcją zajął się dom produkcyjny TPS, a za zakup mediów odpowiada dom mediowy PHD.

Carlsberg Polska w 2014 r. osiągnął 20,5 proc. udziałów ilościowych w rynku piwa.