Zagranica

Martin Hubert nowym CEO Nugg.ad

Wcześniejszy dyrektor zarządzający Ströer Digital Group od początku maja wystąpi w nowej funkcji.

Od 1 maja br. Martin Hubert przejmie kierownictwo w Nugg.ad, firmie specjalizującej się w kierowaniu reklam do konkretnej grupy docelowej. Martin Hubert był wcześniej dyrektorem zarządzającym Ströer Digital Group. Hubert skoncentruje się na rozbudowie sieci sprzedaży na arenie międzynarodowej i poszerzaniu portfolio firmy w zakresie zarządzania danymi. Karim H. Attia i Stephan Noller, sprawujący dotychczasowe kierownictwo, będą nadal pracować dla firmy w funkcji doradców.

Martin Hubert pracował dla Interone Worldwide GmbH, spółki zależnej grupy BBDO, oraz jako dyrektor zarządzający w agencji marketingu efektywnościowego Eprofessional GmbH, zanim przeszedł do Ströer Digital Group. Na ostatnim stanowisku był odpowiedzialny za działania operacyjne z wydawcami segmentu premium, promocję i sprzedaż powierzchni reklamowych w urządzeniach mobilnych oraz rozwój technologiczny.