M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Puchatek z serią gier logicznych dla dzieci

Katarzyna Woźniak | 21 kwietnia 2015, 06:00

Kakao Maspeksu zachęca do wspólnej zabawy.

Marka kakao Puchatek wystartowała z akcją promocyjną adresowaną do fanów marki z portfolio Maspeksu. Tym razem startuje z promocją gier logicznych. Akcja kampanii marki rozgrywa się o poranku w rodzinnym mieszkaniu. Dzieci, popijając Puchatka, bawią się wspólnie w kuchni, budując precyzyjną konstrukcję. Zabiegana, roztargniona mama bezskutecznie próbuje znaleźć telefon i torebkę. Z pomocą przychodzą jej dzieci, które precyzyjnie wskazują, gdzie powinna szukać potrzebnych akcesoriów. Bystre dzieciaki, które potrafią skupić się na wielu rzeczach jednocześnie, zaimponowały tacie z zaciekawieniem obserwującemu całą sytuację.

Spot jest emitowany w największych stacjach telewizyjnych w całej Polsce, m.in.: TVN, TVP, Polsacie. Promocyjnego Puchatka z grami logicznymi można znaleźć w dobrych sklepach spożywczych. Za kreację odpowiadają Kids & Young/Plankton. Media na potrzeby kampanii kupuje Mindshare.

Czytaj więcej na temat: , , , , , ,