Kraj

"Hortex duszkiem!" to hasło kampanii soków tego producenta

Hortex Holding SA rozpoczął kampanię reklamową promującą soki Hortex. Celem kampanii jest wzmocnienie świadomości marki, uatrakcyjnienie i ocieplenie wizerunku tego...

Hortex Holding SA rozpoczął kampanię reklamową promującą soki Hortex. Celem kampanii jest wzmocnienie świadomości marki, uatrakcyjnienie i ocieplenie wizerunku tego brandu. Kampania skierowana jest do kobiet w wieku 25-45 lat, mieszkających w miastach, z wykształceniem średnim i wyższym, z dochodami średnimi i wyższymi. Strategię i kreację kampanii przygotowała agencja PZL. Film był kręcony w podwarszawskich sadach. Reżyserem spotu jest Iwo Zaniewski, natomiast operatorem Witold Sobociński. Motywem wiodącym jest pląsający po sadzie duszek, który pije sok Hortex. Hasłem kampanii jest “Hortex duszkiem!”. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Optimum Media OMD. Dwa 15- i 30-sekundowe spoty emitowane są m.in. w stacjach: TVP1, TVP2, TVP3, TVN, TVN Siedem. Kampania potrwa kilka miesięcy. Wartość jej budżetu nie została podana. Hortex planuje, że do maja 2005 r. zwiększy swoje udziały rynkowe w segmencie soków, nektarów i napojów (bez opakowań PET) o 2-3 proc.Według danych Memrb za III-IV 2004 r. Hortex ma 15,1 proc. udziałów. Wzrost firma chce osiągnąć przez poszerzenie dystrybucji, działania reklamowe oraz wprowadzanie nowych produktów. Nakłady na działania reklamowe w mediach w tym roku będą dwukrotnie większe w stosunku do roku ubiegłego. Według danych Expert Monitora za 2003 r. wydatki Horteksu na napoje i soki wyniosły 5,9 mln zł, a za pierwsze półrocze br. – ponad 8,9 mln zł. Łączne wydatki Hortex Holding w tych okresach wyniosły odpowiednio 11,7 mln zł i 14,5 mln zł. (JD)