Kraj

Textilmarket z pierwszą kampanią telewizyjną

Marka o 50 proc. zwiększa wydatki na marketing.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2Fr-RMjEZ7pKM%26feature%3Dyoutu.be%22%7D
Sieć odzieżowa Textilmarket (Grupa Kapitałowa Redan) po raz pierwszy ruszyła z kampanią telewizyjną. Grupa Redan ma w planach zwiększenie w tym roku wydatków na promocję swojej sieci o 50 proc. Po raz pierwszy w historii przeprowadzi kampanię promocyjną w telewizji.

Dotychczasowe działania marketingowe sieci TXM zostaną po raz pierwszy wsparte przez ogólnopolską kampanię telewizyjną, która ruszyła 22 kwietnia br. Sieć dyskontowa promowana będzie przez 3 tygodnie w stacjach TVN, Polsat oraz TVP. Telewizyjna akcja marketingowa marki zarządzanej przez firmę TXM zostanie wsparta dodatkowo mailingiem i gazetką promocyjną, w której ostatnia strona poświęcona będzie produktom z kampanii TV. Ponadto promowane artykuły zostaną w sklepach oznaczone metkami z hasłem “Produkt z TV”.
Celem kampanii jest pokazanie, że tradycyjnie rozumiana oferta odzieży dyskontowej może łączyć aktualne trendy z cenową atrakcyjnością.

Za kreację, realizację i produkcję spotu odpowiada Big Idea Productions. Media na potrzeby kampanii kupuje Easy Media.

Wiodącym kanałem komunikacji z klientami nadal pozostaną gazetki promocyjne dystrybuowane w sklepach oraz w ich sąsiedztwie.
W 2014 r. firma TXM SA, wchodząca w skład Grupy Kapitałowej Redan, uzyskała 275,9 mln zł przychodów, czyli o 15,4 proc. więcej niż w poprzednim roku. Na koniec I kwartału br. sieć TXM Textilmarket liczyła łącznie 317 sklepów.