Kraj

Karpińska i Kopeć dyrektorami marketingu "Gazety Wyborczej"

Będą odpowiadać za wszystkie działania promocyjne dziennika - zarówno wydań papierowych, jak i cyfrowych. 

Działem marketingu “Gazety Wyborczej” kierować będą Magda Karpińska i Jarosław Kopeć. Nowi dyrektorzy marketingu “Wyborczej” odpowiadać będą za wszystkie działania promocyjne dziennika – zarówno wydań papierowych, jak i cyfrowych.
Magda Karpińska zajmuje się przede wszystkim projektami z zakresu komunikacji marketingowej, a Jarosław Kopeć – planowaniem i zamawianiem kampanii reklamowych, a także współpracą z regionalnymi wydawcami “Gazety Wyborczej”.
Beata Jaworowska, dotychczasowa dyrektor marketingu “Wyborczej”, pozostaje w zespole dziennika jako szefowa nowego projektu wydawniczego z obszaru internetowego.
Magda Karpińska pracuje w dziale marketingu “Gazety Wyborczej” od 9 lat. Zajmowała się też projektami w cyfrowym dziale wydawniczym. Od 2014 r. pełniła funkcję zastępcy dyrektora marketingu “Wyborczej”.
Jarosław Kopeć jest związany z “Gazetą Wyborczą” od 21 lat, m.in. jako dziennikarz, redaktor i menedżer. Początkowo pracował w oddziałach lokalnych dziennika – kierował m.in. działem promocji “Wyborczej” w Gdańsku oraz zarządzał regionami Północ i Centrum. Od trzech lat jest w warszawskim zespole “Gazety Wyborczej”, od 2014 r.na stanowisku zastępcy dyrektora marketingu. Równocześnie wspierał markę Sport.pl.
Beata Jaworowska pracuje w Agorze od 24 lat. Była m.in. redaktorem “Wyborczej” i Gazeta.pl. Przez ostatnie 13 lat zajmowała się działaniami promocyjnymi “Gazety Wyborczej”, od 2012 była dyrektorem marketingu.