Zagranica

CEO Coca-Coli przyznaje, że firma ma słaby marketing

CEO Coca-Coli Neville Isdell przyznaje, że firma ma słaby marketing. Wystąpienie było związane z informacją o zyskach firmy w trzecim...

CEO Coca-Coli Neville Isdell przyznaje, że firma ma słaby marketing. Wystąpienie było związane z informacją o zyskach firmy w trzecim kwartale, które mają spaść aż o 24 proc. Wall Street pomimo wcześniejszych zapowiedzi o słabej kondycji branży napojów gazowanych jest zaszokowane wynikami Coca-Coli. Isdell stwierdził, że spowodowane są one m.in. złą pogodą w Europie i niekorzystnymi regulacjami dotyczącymi obrotu opakowań w Niemczech. Szef Coca-Coli zapowiedział, że wzrost zysków musi być oparty na lepszej sprzedaży napojów gazowanych, a nie innych produktów. Koncern planuje m.in. wprowadzenie większej liczby nowych smaków i wariantów dietetycznych. (“Advertising Age”)