Kraj

Kolejne pismo dla dzieci od Media Service Zawada

"Playmobil" ma być magazynem kierowanym do odbiorców w wieku 4-10 lat.

Kolejne pismo dla dzieci od Media Service Zawada
Wydawnictwo Media Service Zawada (MSZ) wprowadza na rynek nowy magazyn dla dzieci – “Playmobil”. Pismo skierowane jest do dzieci w wieku 4-10 lat. Tytuł nawiązuje do marki Playmobil, brandu niemieckich zabawek obecnych na rynku od lat 70. XX w. W każdym wydaniu pisma MSZ znajdą się komiksy, plakaty, zadania i łamigłówki oraz konkursy z nagrodami. Ponadto do każdego numeru dołączona będzie oryginalna, limitowana figurka Playmobil.
Pismo będzie mieć objętość 32 stron. Cena 1 egz. wyniesie 9,99 zł, a nakład 30 tys. egz. Magazyn ma być kwartalnikiem, ale wydawca dopuszcza możliwość zwiększenia częstotliwości.
Wprowadzeniu tytułu na rynek towarzyszyć będzie kampania telewizyjna na kanałach dziecięcych (Teletoon+, TVP ABC, Nick, Cartoon Network, Boomerang, BBC Cebebbies, Polsat JimJam, TV Puls2) oraz prasowa w magazynach wydawanych przez Media Service Zawada, a także w internecie (strony poświęcone dzieciom i ich rodzicom, serwisy branżowe). Kampania została przygotowana przez dział marketingu MSZ. Budżet działań nie został ujawniony.