Kraj

Żywiec Zdrój rusza niebawem z kolejną odsłoną Ekspedycji

Producent wody mineralnej w tym roku zaprasza na Borneo.

Żywiec Zdrój rusza niebawem z kolejną odsłoną Ekspedycji
Marka Żywiec Zdrój z portfolio Danone rusza z kolejną odsłoną konkursu Ekspedycja. Główną nagrodą jest wyprawa na Borneo. Loteria promocyjna potrwa do 30 czerwca.
Podczas poprzednich edycji zwycięzcy przemierzali motocyklami Harley Davidson legendarną Route 66 łączącą Chicago z Los Angeles. W ubiegłym roku śmiałkowie wzięli udział w wyprawie na wulkaniczną Islandię, aby wspinać się na szczyt lodowca, nurkować na granicy kontynentu, zajrzeć do wnętrza Ziemi w jaskini Buri oraz uczestniczyć w wyprawie trekkingowej na wulkan Helka.
Tegoroczni zwycięzcy konkursu Ekspedycja sprawdzą swoją wytrzymałość na Borneo – trzeciej pod względem wielkości wyspie na świecie. Aby wziąć udział w loterii, należy zakupić co najmniej dwa produkty Żywiec Zdrój z portfolio wód i napojów gazowanych (loterią objęty jest także nowy produkt – Żywiec Zdrój gaz z sokiem), odnaleźć pod nakrętką alfanumeryczny kod, a następnie zarejestrować go na stronie internetowej. Oprócz nagrody głównej, czyli wyprawy na Borneo, do wygrania są też aparaty Canon EOS 700D, kamery GoPro Hero 4 Silver wraz z wysięgnikiem 3Way oraz zegarki smartwatch Galaxy Gear SM-V700.
Tegorocznej edycji konkursu Ekspedycja towarzyszyć będą działania promocyjne w punktach sprzedaży oraz kampania reklamowa obejmująca ATL, BTL i wsparcie digital (VoD, display, Facebook, YouTube). Na maj i czerwiec zaplanowana została kampania w radiu i telewizji. Współpraca z TVN Group zakłada sponsoring i lokowanie produktów w programie “Nowy gadżet” oraz niestandardową obecność w kanałach tematycznych AXN, Fox oraz National Geographic. Za koncepcję kreatywną i realizację działań odpowiada VML, a zakupem mediów zajął się MediaCom.