Wystartowała nowa kampania reklamowa MiniMini+, autorskiej stacji platformy NC+ skierowanej do dzieci w wieku przedszkolnym. W ramach kampanii Rybka MiniMini zaprasza dzieci do poznawania podwodnego świata oraz znaczenia prawdziwej przyjaźni. Działania promocyjne potrwają do końca maja br. Obejmą prasę parentingową, lifestyle’ową, TV-guide’y oraz portale internetowe. Dodatkowo będą wspierane spotami emitowanymi w kanałach tematycznych platformy NC+ oraz w sieciach kin Multikino i Cinema City.
Nowa kampania kanału MiniMini+ wykorzystuje wizerunek bohaterów z nowego serialu animowanego “Żółwik Sammy i spółka”, który miał swoją polską premierę telewizyjną na antenie stacji w poniedziałek, 27 kwietnia.
Kampania reklamowa zapraszająca maluchy do podwodnego świata będzie realizowana w magazynach: “Przyjaciółka”, “Pani Domu”, “Świat Kobiety”, “Mam Dziecko”, “Twoje Dziecko” oraz tygodnikach „To & Owo” i „Tele Tydzień”. Przewidziane są także działania w portalach YouTube, Facebook, Player.pl i Ipla.tv. Bannery promocyjne znajdujące się w internecie stanowią linki do nowej podstrony poświęconej serialowi „Żółwik Sammy i spółka”. Strona powstała z myślą o małych fanach MiniMini+, którzy znajdą na niej m.in. gry i zabawy z bohaterami serialu. W ramach kampanii zaplanowano akcję spotową w sieciach kin Multikino i Cinema City przed seansami dla dzieci i filmami familijnymi. Spoty reklamowe będą również emitowane w kanałach własnych platformy NC+: Kuchnia+, Domo+ i TeleToon+. Kampania reklamowa będzie realizowana przez 5 tygodni, zakończy się 31 maja.
Za zakup mediów mediów odpowiadał dom mediowy ZenithOptimedia.