Kraj

SPI i Monolith przygotowały wspólnie kampanię reklamową "Aleksandra Wielkiego"

Dystrybutorzy filmowi: SPI International Polska i Monolith Films będą wspólnie promować wejście na polskie ekrany filmu "Aleksander Wielki". Produkcja będzie...

Dystrybutorzy filmowi: SPI International Polska i Monolith Films będą wspólnie promować wejście na polskie ekrany filmu “Aleksander Wielki”. Produkcja będzie miała swoją polską premierę w listopadzie – dokładna data jest jeszcze w trakcie ustalania. Kampania reklamowa wystartuje na początku października i obejmie wszystkie media. Aktualnie obydwaj dystrybutorzy prowadzą negocjacje z mediami – część umów bedzie miała charakter barterowy. Niewykluczone, że na potrzeby promocji filmu zostanie wydana książka i album. Ponadto kampanii reklamowej będą towarzyszyły eventy oraz akcje o charakterze BTL w kinach. Grupa docelowa kampanii to osoby w wieku 16-49 lat, mieszkające w miastach powyżej 50 tys. mieszkańców. Dystrybutorzy liczą, że film obejrzy przynajmniej 1 mln widzów. W obsadzie “Aleksandra Wielkiego” znalazły się takie gwiazdy jak Colin Farrell i Angelina Jolie. “Liczymy, że przy okazji tego filmu przyciągniemy przed ekrany osoby rzadko chodzące do kina” – mówi Rafał Adasiak, marketing & sales director SPI. Wydatki reklamowe związane z wprowadzeniem filmu do kin wyniosą 4-5 mln zł. Będzie to największy budżet reklamowy w historii SPI International Polska. “Aleksander Wielki” to pierwszy film w Polsce wprowadzany do dystrybucji nie przez jednego, a przez dwóch dystrybutorów, którzy z racji wielkości tytułu zdecydowali się na wspólny zakup filmu i wspólne działania promocyjne. (PU)