M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Mindshare z kampanią dla sieci ABC

Katarzyna Woźniak | 30 kwietnia 2015, 06:00

Dom mediowy podczas majówki realizuje ogólnopolski projekt dla sieci sklepów.

Dom mediowy Mindshare Polska we współpracy z agencją kreatywną Boska Marka realizuje ogólnopolską kampanię dla 7 tys. sklepów sieci ABC. Akcja realizowana jest pod hasłem "Po sąsiedzku!". Celem jest poinformowanie, że sklepy ABC w całej Polsce otwarte będą w podczas długiego weekendu majowego.
W związku z majówką powstała linia kreatywna nawiązująca do piosenki zespołu Weekend "Ona tańczy dla mnie”. W spocie radiowym wykorzystano aranżację muzyczną i parafrazę tekstu piosenki, w kreacji prasowej - szereg odniesień do weekendowego relaksu. Ogólnopolska kampania sieci ABC prowadzona jest w radiu oraz w prasie. 30-sekundowy spot radiowy emitowany jest m.in. na antenach RMF FM, Radia Zet oraz lokalnych rozgłośni radiowych. Dodatkowe wsparcie stanowi m.in. reklama w ogólnopolskim dzienniku "Fakt". Specjalna przedmajówkowa kampania sieci ABC wystartowała w środę 29 kwietnia. Działania potrwają do niedzieli 3 maja.
Za planowanie, zakup i optymalizację mediów odpowiada dom mediowy Mindshare Polska. Kreacje opracowała agencja Marka Boska.

Sieć sklepów ABC to największa w Polsce sieć zrzeszająca małe i średnie sklepy spożywcze (ok. 7000 placówek). Rozwija ją na zasadzie franczyzy Grupa Eurocash.

Czytaj więcej na temat: , , , , , ,