M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Skechersy zaprosiły do współpracy Marcelinę Zawadzką i Mateusza Banasiuka

Katarzyna Woźniak | 30 kwietnia 2015, 06:00

W sezonie wiosna/lato amerykański producent obuwia stawia na współpracę z ambasadorami.

Skechers, amerykański producent sportowych butów, w sezonie letnim rozpoczął współpracę z Marceliną Zawadzką i Mateuszem Banasiukiem. Stali się twarzami cyklu advertoriali w mediach z segmentu moda i lifestyle.
Współpraca z Marceliną i Mateuszem ma wspierać budowanie wizerunku Skechersa na polskim rynku jako marki skierowanej do młodych, dynamicznych osób.
Advertoriale z udziałem gwiazd ukazały się w tytułach z segmentu moda i lifestyle dla kobiet i mężczyzn: "Cosmopolitan", "Joy", "Glamour", "Women’s Health", "Logo", "Men’s Health". Kampania wsparta została działaniami na polskim fanpage’u marki Skechers w Facebooku.
Za całość działań, tj. kreację, zakup mediów, jak również prowadzenie fanpage’a marki Skechers odpowiada agencja Aliganza.
Skechers znany jest na całym świecie ze współpracy z gwiazdami, wśród nich m.in. Ringo Starr, Kelly Brook oraz Demi Lovato.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , ,