M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Agnieszka Holland w kampanii serialu "Dziecko Rosemary"

Piotr Machul | 30 kwietnia 2015, 06:00

Kampania potrwa trzy tygodnie i obejmie telewizję, prasę, radio i internet.

A+E Networks Poland rozpoczyna kampanię promującą serial Agnieszki Holland "Dziecko Rosemary”. Premiera produkcji odbędzie się 1 maja na kanale Lifetime.
Czteroczęściowy serial "Dziecko Rosemary" to telewizyjna wersja nagrodzonego Oscarami dramatu Romana Polańskiego, na motywach powieści Iry Levina.
Kampania reklamowa serialu potrwa trzy tygodnie. Obejmuje ona cross-promocję na antenie kanałów z portfolio A+E Networks (CI Polsat, History), reklamę prasową (m.in. "Tele Tydzień", "To & Owo", "Tele Świat"), kampanie radiowe na antenie RMF FM i RMF Classic oraz w internecie na stronach portalu Interia.pl, Facebooku oraz YouTube.
W kampanii telewizyjnej i radiowej udział wzięła reżyser serialu Agnieszka Holland. Za przygotowanie materiałów promocyjnych (spotu telewizyjnego, reklamy prasowej i internetowej) odpowiada londyńska agencja Tea we współpracy z działem kreacji A+E Networks. Planowaniem mediów zajął się dom mediowy Media Direction OMD. Budżet kampanii nie został ujawniony.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , , , , , ,